TyJáTr

Webová aplikace pro správu divadel vyvinutá podle požadavků Dejvického divadla.

SPRÁVA DIVADELNÍHO SOUBORU:

Aplikace TyJáTr slouží ke správě a organizaci libovolného divadelního souboru. Počínaje sestavením fermanu, přes organizování zájezdů, realizaci inscenací, až po závěrečné statistické vyhodnocení proběhlé sezóny.
PŘÍKLAD: Jste příjemce veřejných financí a musíte každoročně odevzdávat různé statistiky odehraných představení? V TyJáTru při organizování plánu představení a zájezdů Váš zaměstnance plní požadované údaje, Vy si je při tvorbě výročních či hodnotících zpráv jednoduše ze systému vytáhnete (např. počet odehraných představení v konkrétním kraji ČR, počet diváků, atd.).

NÁKLADY POD KONTROLOU:

TyJáTr není jen nástroj pro organizaci chodu divadla. Jeho nedílnou součástí je i sledování toku financí organizací. Veškeré finanční příjmy a výdaje jsou vždy plněny na základě smluv nebo objednávek.
Přesnou evidencí smluv a objednávek a sledováním jejich finančního čerpání či plnění, budete mít vždy aktuální přehled o příjmech a výdajích.

Co získáte s aplikací TyJáTr

  • nástroj pro tvorbu fermanu
  • statistické údaje o činnosti souboru
  • kontrola čerpání sponzorských benefitů
  • firemní wiki - databáze listin
  • kontrolu výdajů
  • sdílený kalendář
  • evidence docházky
  • správa oficiální fotodokumentace

O systému TyJáTr

SPONZOŘI A PARTNEŘI DIVADLA:

Další významnou součástí aplikace je správa sponzorských smluv a jejich čerpání.
Při vkládání sponzorské smlouvy do TyJáTru se přímo nadefinuje plnění smlouvy, např. čerpání volných či zvýhodněných lístků. Zápisem reálného plnění se kontroluje, že sponzor dostane opravdu to, na co má dle smlouvy právo.
Systém rovněž automaticky odpovědného zaměstnance upozorní na blížící se termín konce platnosti smlouvy.

WEBOVÁ APLIKACE:

TyJáTr je webovou aplikací. Aplikace jako taková běží na serveru naší společnosti a uživatelé se k ní připojují prostřednictvím běžného webového prohlížeče. Není tedy potřeba instalovat žádný software na Váš počítač. Údaje tak můžete sledovat kdykoliv odkudkoliv, např. na pracovní cestě.
Z aplikace lze generovat různé typy souborů na základě uložených dat (např. ve formátu PDF, HTML, XLS, CSV, či jiných), což značně ulehčí navazující využití dat.
O jakékoliv vybrané akci je možné informovat ostatní uživatele prostřednictvím e-mailu, který TyJáTr sám vygeneruje.
Systém je navržen BEZ OMEZENÍ POČTU UŽIVATELŮ!

Technologické výhody našich aplikací

  • Plně online řešení, bez licencí nebo elektronických klíčů, dostupné kdykoliv a kdekoliv.
  • Využíváte pouze internet, počítač, tablet či mobilní telefon.
  • Rychlá implementace, nevyžaduje instalaci žádného software ani dat.
  • Okamžitá funkčnost, aktualizace a upgrady na dálku.
  • Neomezený počet přístupů a uživatelů.

Naši zákazníci používající TyJáTr